Іспанські інженери розробили акумуляторну батарею нового покоління. Вона дешевше аналогів на 77% і дозволяє заряджати електромобіль всього за 8 хвилин і проїхати до 1000 км. Графенові батареї вже взяли на тестування дві з 4-х німецьких автомобільних компаній.
Електромобіль, звичайно, дуже привабливий вид транспорту. Транспортний засіб, що не забруднює навколишнє середовище, створює менше шуму, і їздить на дешевому паливі, це, звичайно, дуже цікаво. Хоча вони і не досягають потужності і швидкості транспортних засобів на викопному паливі, але все ж вони задовольняють основні транспортні потреби більшості людей.
Тим не менше сучасні електромобілі мають 2 основних недоліки: дуже довгий час зарядки і короткий час автономної роботи. І хоча літій-іонні акумулятори, якими укомплектовані поточні електромобілі, постійно поліпшуються, для повної їх зарядки потрібно кілька годин, а автономія в переміщенні ледве сягає 300 кілометрів.
Ці обмеження зможе прибрати новий графен-полімерний акумулятор розроблений іспанською компанією Graphenano спільно з дослідниками з університету Кордоби.
Компанія Graphenano є провідним у світі виробником графена в промислових масштабах, так що вони знають, що роблять. І правда в тому, що графені акумулятор може зробити чергову революцію в автомобільній промисловості і телефонії. Він важить половину літій-іонного акумулятора, він стоїть на 77% менше, заряджається за вісім хвилин, і пропонує автономність їзди до 1000 кілометрів.
Графен — це чудо-матеріал, який виявили лише в 2004 році в листі вуглецю товщиною в один атом. Це в мільйон разів тонше, ніж аркуш паперу.
Графен є надзвичайно легким: лист одного квадратного метра важить всього 0,77 грама. Він прозорий, гнучкий, водонепроникний, не забруднює навколишнє середовище, і в 200 разів міцніше сталі. Крім того, він надпровідності: його провідність в 100 разів швидше, ніж у сучасних кремнієвих чіпів.
Графен проводить тепло, виробляє електроенергію і змінює свої властивості в поєднанні з іншими матеріалами. Він настільки досконалий, що навіть атоми гелію, найдрібніші у світі, в ньому можуть перетинатися. І ще його дуже легко відновити після ушкоджень.
Як це не дивно, графен недорогий у виробництві, і дуже поширений в природі. Всі країни мають його в достатку.
Компанія Graphenano почне виробництво графенових батарей для електромобілів в першій половині 2015 для двох з чотирьох великих німецьких автомобільних брендів, які будуть тестувати їх на своїх автомобілях.
Через свою щільності, графенові батареї занадто великі для використання на мобільних пристроях, але Graphenano працює над тим, щоб зменшити їх розмір. Якщо це їм вдасться, то смартфон можна буде заряджати всього за 5 секунд.
Джерело:
Свіжі новини сайту Винники Plus можна переглянути тут.