Поскаржитися на львівських лікарів тепер можна через «гарячу лінію» — 28 Липня 2010

Новини
Главный редактор Vinnikiplus

Головне управління охорони здоров’я Львівської ОДА 28 липня відкрило «гарячу телефонну лінію» – 260-19-18. Нею закликають користатися усіх мешканців Львівщини.

Як повідомила заступник голови Львівської ОДА Ліляна Гримська, мета цього проекту – забезпечення широкого інформування населення області про організацію діяльності лікувальних закладів, вивчення громадської думки щодо надання медичних послуг, виявлення випадків незадовільної роботи лікарів та медзакладів, попередження фінансових зловживань, порушення норм медичної поведінки. Також тут можна буде отримати інформацію про порядок скерування на лікування й обстеження.

За її словами, якщо аналізувати звернення громадян, що надходять у ЛОДА, то найбільший їх відсоток стосується надання допомоги. «Велика кількість скарг, що надходить від мешканців до Адміністрації Президента, ЛОДА не завжди оперативно вирішуються. Ця лінія створена з метою швидкого реагування щодо надання медичної допомоги», – повідомила Гримська.

Начальник головного управління охорони здоров’я ЛОДА Сергій Федоренко додав,що багато звернень подекуди стосується недбалого та халатного ставлення лікарів до пацієнтів. Водночас, завдання управління змінити це ставлення, налагодити між ними зв’язок. «Гаряча лінія» допоможе також покращити зв’язок з гірськими районами Львівщини.

Заступник начальника ГУОЗ ЛОДА Ірина Микичак пояснила, що на зв’язку працюватимуть спеціалісти обласного центру здоров’я, які пройшли відповідне навчання. Кожен дзвінок обліковуватиметься. «Ми це робимо для того, щоб мати змогу оперативно реагувати на звернення, залишати мешканцям свої контакти. Хоча це не означає, що ми не реагуватимемо на анонімки», – наголосила Микичак. Сергій Федоренко додав, якщо будуть конкретні факти щодо зловживань того чи іншого лікаря, проводитиметься перевірка. Якщо буде підтвердження – то й буде відповідна реакція.

Водночас, Ірина Микичак також уточнила,що «гаряча лінія» не направлена на надання лікувальних консультацій чи встановлення діагнозу, однак пацієнтам можуть підказати, де знаходиться той чи інший лікувальний заклад.

Працюватиме «гаряча лінія» 260-19-18 у робочі дні з 9.00 до 18.00. А з 1 вересня будуть проводитися також телефонні лінії з головними позаштатними спеціалістами ГУОЗ ЛОДА.

Винники Plus за матеріалами: zik.com.ua  tsn.ua

Related Post