Регулярне вживання кави захищає від цукрового діабету
Регулярне вживання кави захищає від цукрового діабету
16.01.2012, 18:32
Китайські вчені заявляють, що регулярне вживання кави зменшує ризики діабету.
Вони провели дослідження і виявили, що 3 речовини, що містяться в каві, здатні блокувати накопичення токсичного амілоїдного білка.
Саме цей білок провокує розвиток цукрового діабету 2 типу - захворювання, при якому в організмі недостатньо гормону інсуліну, який перетворює глюкозу в енергію, пише Newsmarket.
За даними вчених, кавова, хлорогенова кислота і кофеїн - речовини, які здатні захистити від діабету. Причому антидіабетичні властивості кофеїну найслабші.
Тому щоб запобігти діабету, учені радять пити каву без кофеїну.
В 1835 році започатковано перший в Україні регулярний громадський транспортний маршрут - багатомісний кінний екіпаж сполучав середмістя Львова з Винниками. (blog.i.ua)
Copyright 2010, "Винники Plus"Всі права захищені. Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій. Думка редакцiї може не збiгатися з думкою авторiв. У разі передруку матеріалів посилання на "Винники Plus" обов'язкове. З питань співпраці пишіть нам на e-mail: admin@vinnikiplus.in.ua