Кількість випитого чаю впливає на майбутні сни людини
Кількість випитого чаю впливає на майбутні сни людини
19.11.2010, 18:05
Вчені з Японії встановили, що у людей, які п'ють щодня більше однієї чашки чаю, на 50% скорочується ризик побачити неприємні сни в порівнянні з тими, хто рідко вживає цей напій.
Вчені вважають, що амінокислота танін, яка міститься в чаї, знімає стрес і знижує негативну електричну активність головного мозку, пише Врач.тв.
Також фахівці з'ясували, що у жінок більш тонка структура психіки, тому у представниць прекрасної статі ризик кошмарних сновидінь вище на 80%, ніж у чоловіків.
Завдяки недавнім дослідженням американських вчених Іллінойського університету стало відомо, що чай не тільки бадьорить і покращує настрій, а також здатний перешкоджати виникненню серцево-судинних і онкологічних захворювань.
Велика кількість антиоксидантів виробляється в людському організмі завдяки вживання мате.
Ферменти, що містяться в чаї, впливають і на концентрацію ліпопротеїнів крові.
Чай підвищує рівень ліпопротеїнів високої щільності. Це знижує активність атеросклеротичних процесів в судинах, що є головною причиною смертності сучасного людства.
В 1835 році започатковано перший в Україні регулярний громадський транспортний маршрут - багатомісний кінний екіпаж сполучав середмістя Львова з Винниками. (blog.i.ua)
Copyright 2010, "Винники Plus"Всі права захищені. Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій. Думка редакцiї може не збiгатися з думкою авторiв. У разі передруку матеріалів посилання на "Винники Plus" обов'язкове. З питань співпраці пишіть нам на e-mail: admin@vinnikiplus.in.ua