Нд, 20.05.2012, 06:47
головна Реєстрація Вхід зворотній зв'язок
Вітаєм Вас, Гість · RSS
пошук по сайту
категорії розділу
цікавинки цікаве відео
відео-винники закриті
live Винники
файли аудіо
фоторепортажі
ВІДЕО
Відео-Винники
Цікаве відео
Публікації+відео
Онлайн-трансляції
партнери



вконтакті
реклама від google
facebook
партнери
ShiftCMS.net - Каталог сайтів Львова Львів. Дошка оголошень. Каталог сайтів. Львівський каталог сайтів «Галичина спортивна» - все про Галицький спорт.
 Футбол визнали найкращим фізичним навантаженням для здоров'я


Футбол визнали найкращим фізичним навантаженням для здоров'я
22.04.2010, 16:48
Протягом трьох років на базі відділення фізкультури і спорту Університету Копенгагена проводилося дослідження по впливу футболу на різні вікові і гендерні групи. Було встановлено, що гра в футбол істотно знижує ризик переломів кісток при падіннях, адже регулярні заняття футболом зміцнюють м'язи і кісткову тканину.

Так, у 20-40-річних чоловіків, які активно займаються футболом, через 12 тижнів регулярних ігор середня маса волокон чотириголового м'яза стегна виросла на 16%, на 3% підвищилася щільність кісткової тканини ніг. Такий самий ефект відзначили і у жінок, яким для досягнення аналогічних показників довелося грати у футбол на два тижні довше.

Регулярне заняття футболом значно покращує рухову координацію людини. Причому ці твердження виявляються вірними як для підлітків, так і для дорослих і навіть людей похилого віку (в експерименті в тому числі брала участь група чоловіків у віці 65-70 років).

Також вчені спростували міф, що кращим видом фітнесу є просто монотонний біг. Група вчених під керівництвом професора Петра Круструпа довела, що футбол набагато корисніший, причому навіть не у фізичному, а в психологічному плані. Протягом чотирьох років групи чоловіків і жінок або займалися бігом, або грали у футбол, а після оцінювали своє самопочуття. Виявилося, що жінки відчувають себе після занять приблизно однаково, а ось чоловіків біг по полю за м'ячем позбавляє від тривог. Більшість представників сильної статі (83%) заявили, що біг не заспокоює їх, "голова все одно залишається забита проблемами", тоді як під час гри вдається повністю абстрагуватися від зовнішнього світу.

Навіть не дуже тривалі футбольні ігри позитивно впливають на організм людини: при 1,5-2-годинних заняттях два-три рази на тиждень протягом трьох місяців помітно зростає споживання організмом кисню. Це позитивно впливає практично на всі органи і системи - в першу чергу, на серцево-судинну та нервову. У чоловіків цей показник підвищується на 13%, а у жінок - на 15%. Відзначається і істотний приріст фізичних даних: середня спринтерська швидкість зростає на 1,5-3%, на 4% покращуються показники стрибка у висоту.

Співавтор досліджень професор Копенгагенського університету Йенс Бангсбо переконаний: "Всі наші результати свідчать на користь футболу. Регулярні заняття дають масу позитивних ефектів. Футбол знижує ризики серцево-судинних захворювань, а також серйозних травм кісток і зв'язок. Крім того, зараз ми розглядаємо можливість застосування цього виду спорту в комплексних програмах профілактики гіпертонічної хвороби у дорослих людей віком понад 40 років ".
Винники Plus
Джерело: Infox.ru
категорія: цікавинки | автор: reneta | теги: здоров'я, Футбол, цікаво, корисно
Завантажень: 0| Рейтинг : 0.0/0 | 207
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email:
Код *:


Copyright MyCorp © 2012
винники плюс





останні новини
публікації
відео
фоторепортажі / cлайд-шоу
Інформаційний партнер
міська рада
 Склад Винниківської МР
 Комісії та підрозділи ВМР
 Офіційні документи
оголошення
форум
фотогалерея
телефони міста
історія міста
карта міста
це цікаво
   В 1835 році започатковано перший в Україні регулярний громадський транспортний маршрут - багатомісний кінний екіпаж сполучав середмістя Львова з Винниками. (blog.i.ua)
Погода
Винники
РЕКЛАМА ВІД GOOGLE
опитування
Чого Ви очікуєте від нової влади у Винниках?
Всього відповідей: 454


Яндекс цитирования Украина онлайн Украинский портАл каталог сайтів Rambler's Top100

Copyright 2010,  "Винники Plus"   Всі права захищені. Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій. Думка редакцiї може не збiгатися з думкою авторiв.  У разі передруку матеріалів посилання на  "Винники Plus" обов'язкове.  З питань співпраці пишіть нам на e-mail: admin@vinnikiplus.in.ua
 
Створити сайт безкоштовно